AS Monaco'nun geçici olarak Euro League'den ayrılmaya hazırlanma kararı alması sonrası oluşan boşluğu, 13 hissedar kulübün oy birliğiyle Beşiktaş doldurdu. Buna göre Beşiktaş GAIN Erkek Basketbol Takımı bir yıllık "wild card" aldı ve yeni sezonda Euro League arenasında mücadele edecek. Beşiktaş Kulübü konuyla ilgili resmi web sitesinden bir açıklama yayınladı.

Açıklamada şu ifadeler kullanıldı: "Erkek Basketbol Takımımız, 2026-27 sezonunda Avrupa'nın en prestijli basketbol organizasyonu Euro League'de yer alacak. Euroleague Commercial Assets (ECA) Yönetim Kurulu, 2026-27 sezonunda Euro League'de mücadele edecek kulüpleri açıkladı.2026-27 sezonunda bir yıllık wildcard (özel davet) hakkı kazanan Erkek Basketbol Takımımız, yeniden Euro League'de mücadele edecek.

Erkek Basketbol Takımımıza Euro League'de başarılar diler, kamuoyunun bilgisine saygılarımızla sunarız. " This is Beşiktaş. 🦅 @Euro League pic.

twitter. com/qKr Guuu Ifi